Seat Ibiza 2004a
182kw / 1,9 diisel
311000km
Esivedu / manuaal
Hind 4990€ / järelmaks alates 92€ / kuus
Sihtotstarbeliseks kasutamiseks mõeldud kiire Seat. FR pakett.
Modifikatsioonid:
GT2260 turbo
FMIC cooler
Vabam ja suurem väljalase
Koonusfilter
Ajus tehtud custom seade (244,5hj ja 464nm rattast)
Coiloverid ees, madaldusvedrud taga
Kevlar kattega sportsidur
17" OZ Racingu veljed
Audi S3 pidurid, Brembo klotsid (ees)
HKS turbotimer
Lisakellad - väljalaskegaaside temp, õli temp, turborõhk
Varustusest on olemas toimiv konditsioneer, püsikiirusehoidja, elektriaknad. Autol puudub raadio, kuid valmidus paigaldamiseks on olemas. Auto sobib pigem sihtotstarbeliseks kasutamiseks - Bestlap, AG karikas, rahvasprint/rahvaralli jms kuigi on legaalne ka tänaval liiklemiseks. Jõunumbreid on üpriski lihtne ka juurde saada - näiteks nukkvõll on originaal, kuid kuna tegu on 8-klapilise mootoriga, siis üsna soodsa raha eest on performance osad saadaval.
Auto on väga kiire ja käepärane, reaalne stardikaal ~1150kg ning väänet oluliselt rohkem kui enamustel nimetatud võimalikes võistlusklassides startivatel autodel. Samaväärse auto ehitamise kulu on ilmselt x2. Autol on 6-käiguline käigukast, mille ülekanded on stockis juba sellised, et sobivad võistlemiseks (2. käik max kiirus ~70-75kmh sõltuvalt ratta suurusest). Dünograafik on küll 2 aastat vana, kuid sama spetsifikatsiooniga tehtud. Küsi autoringlus@gmail.com ja saan saata. Kuulutuses mainitud 182kw on 244,5hj teisendus ning see on mõõdetud rattast. Samuti on 464nm väänet mõõdetud rattast. Mootori kilovatte peaks arvutuslikult olema ~200kw ja väänet ~500nm.
Proovisõidud toimuvad kõrvalistmel ning sõiduk müüakse kui modifitseeritud sõiduk / spordivahend. Täiendav tehnokontroll on soovi korral teostatav, nagu kõigi Autoringluse pool müüdavate autodega.
Kerel leidub kriimusid, värviparandusi, pisimõlke, kuid üldine seis on oluliselt parem kui 20 aastat Eestis sõitnud autodel, seda nii kere kui ka põhjaaluse osas.